05-06-12 Tisdag!

Skolan idag var ganska så bra och så inte så mycket typ "hårt" arbete i skolan! Efter skolan så tog jag bussen hem och mamma hämtade mig vid bussen sen åkte vi in till Nossebro och kolla på hörlurar till Brorsan sen åkte vi och tittade på tapeter till mitt rum, hittade en assnygg röd tapet med vita stjärnor på som jag tänkte ha som fond tapet och sen hittade vi en tapet med knopar på som jag också skulle kunna ha i mitt rum!:) jaja vi får se hur det blir.
Sen åkte jag och mamma på informations möte om konfirmation efter som jag konfirmeras nästa år!!!:D
I orgon har jag dressyrträning inför tävlingen på söndag! Just det har glömt berätta att jag och Athos ska tävla på söndag vi ska rida en LC 2 och ryttarmärke 2 det är bara en klubb dressyr men jag startar den för att vi ska få mer rutin på tävlings banan!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0