10 juni 2012

Idag var det ju somsagt tävling och den ska vi inte prata om hur den gick... Jag var inte nöjd med MIN insats och det var absolut INTE hästens fel att det gick som det gick utan det var helt och hållet mitt fel! Jag fick iallafall med mig två clearround rosetter hem så jag ska inte klaga komihåg programmet i allafall!
Nu på eftermiddagen har jag ridit mammas bebis häst, han är faktiskt under utbildning.. Min fokus under detta ridpass låg på att få ha mjuk och följsam i båda varven och det lyckades jag faktiskt med och han gick riktigt fint det sista!:) jag hade en bomövning där jag kunde jobba på just det!!
Så jag ska fortsätta rida mammas häst några dagar i veckan för att träna just på detta!:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0