Sommarlov!!!

Nu är jag fri från skolan eller inte ska gå i sommarskola..
Jag har ju somsagt nudå gått på sommarlov och det är såå skönt! sova länge på mornarna(stavning?)
Detta lov så ska jag rida, pyssla med Magic, bada, va med kompisar, åka på semester? och allmänt bara ha ett gött sommarlov!
I går när vi slutade så hämtade pappa mig också åkte vi hem åt väntade på att mamma skulle komma hem och när hon kom hem så åkte vi till trollhättan och shoppade lite på överby.

På våran skolavslutning så samlades vi i klassrummet direkt på morgonen för att sen ställa upp för att tåga in i idrottshallen där vi har avslutningen tillsammans med 8: orna och 6:orna.
Där så pratade rektorn det delades ut blommor till elever i elevråd, matråd, kamratstödjare och personal som skulle sluta! Se så var det elever som sjöng och där var även vi som var med i musikalen med och sjöng en låt ur musikalen. Sen så fick vi tåga ut igen till du måste flytta på dog och då gick alla ut till takt med musiken så det var lite häftigt!
sen så samlades vi i klassrummet igen och åt glass, lekte lekar och tog gruppfoton med klassen!
Sen klockan 11:10 fick vi sommarlov!!
image description
Så nu vet ni vad jag ahde för mig igår och hur min avslutning såg ut! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0