Musikalen!

Musikalen igår gick jättebra! Jag är nöjd och vi kunde alla repliker nästan utantill!!
Jag var orolig för hur det skulle låta när jag sjöng för att jag hade ont i halsen men mamma sa att det lät jättebra!! :D 

Nu är det inte långt kvar till skolan slutar heller och jag får sommarlov!!!!:D
Idag i solan gjorde jag mitt näst sista matteprov så nu är det "bara" ett no prov och ett matteprov klar innan jag har gjort klart alla prov/ inlämningar i skolan innan lovet!!
Så nu taggar vi helg med massa stalltid och jobb med ponnysarna!!
Men jag ska ta och stänga ner datorn för dagen och sedan fundera på att gå o lägga migså jag orkar med morgondagen! :D

Puss!image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0