Oh my..

Jag har inte bloggat så mycket fy på mig! Måste bättra mig på att blogga asså! Jag LOVAR att jag ska försöka göra MINST ett inlägg om dagen framöver bara för att jag uppdaterat så dåligt det senaste!
Jag kan ju ta o skriva lite om dagens ridpass då!

Jag red Athos i paddocken idag och jag red på hacket och han gillar verkligen bettlöst för han går verkligen bra på det och sen finns det ju de som inte gillar att jag rider bettlöst.. min tränare..  Athos gick iallafall suveränt idag han gick och jobba med sin rygg ocg trampade verkligen på framåt i traven ocg galoppen ska vi inte tala opm och ännu hellre inte travökningarna för de var såå klockrena han trampade verkligen på och "kastade" benen framför sig och verkligen längde på steget! Jag red även igenom LC: 1 i slutet av passet och Asså Athos var verkligen fantasktisk idag! fy vad nöjd jag är!
Jag hade även inne Magic och borstade honom violket han tyckte var jätteskönt eftersom att han fäller så mycket! 
Detta blev en väldigt lång text! Men vi hörs i morgon och så ska jag fortsätta dunka musik!
Puss!
image descriptionimage description


Kommentarer
Emilia!

Fin blogg, läs gärna våran:))<333

2012-04-22 @ 13:32:59
URL: http://textmemaybe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0